leka-2015.reismee.nl

Op vakantie...maar niet vissen

Jullie blogger gaat een weekje weg...op wintersport hopelijk breekt hij niets zodat hij eind april met de club naar het hoge noorden kan.

We gaan naar Zermatt en zijn niet blij met de dure Zwitserse frank....ik kan voor jullie donaties eventueel een giro nummer dooorgeven. Qua onderkomen lijkt het net iets beter als op Leka, de stijl is "eind jaren '70" van de vorige eeuw. Maar ja als je de hele dag buiten bent is alleen een goed bed en een douche belangrijk.

Het verloop van de vakantie is te volgen op een blog (.....uiteraard) die op http://wintersport2015.jimdo.com/ is te vinden.

Commentaar leveren kan onderaan de site.

Zeepier

Zoek het maar lekker uit. De koers is alweer gunstiger dan toen ik eind januari daar naar toe ging. Jij hebt nog kunnen sparen in de tussentijd, mij overviel het de dag voor vertrek (ze hadden dat overleg ook gewoon een week kunnen opschuiven!).
Veel plezier en prop de kofferbak en de dakkoffer maar vol met pieper en koolrapen. Dat scheelt weer in de kosten!

george

Hallo skiërs,
ik hoop dat jullie een mooie vakantie hebben aldaar
lekker veel sneeuw en even een uitje in het wit
zorg er wel voor dat je niet breekt, anders heb je een sterke hengel nodig om te spalken
Hals und Beinbruch is de uitdrukking maak het niet te letterlijk
groetjes George