leka-2015.reismee.nl

Zesde visdag 4 mei

Vandaag mooi weer maar er stond nu weer veel wind vanuit het vaste land. De oversteek vanaf ons eiland was nat door overspattend water, maar in de luwte van de bergen hebben we toch goed kunnen vissen. Gisteren na het eten was er een hele mooie zonsondergang, vooral de besneeuwde bergen kwamen goed tot hun recht in de rode gloed.

Sinds gisteren vaart er in deze wateren een piratenschip rond, de bekenden herkennen Zeepier en co. Het zijn een beetje amateur-piraten want ze hebben geen lapje voor hun oog, geen houten poot en ook geen papagaai aan boord ...al hoewel als die met die blauwe muts op dreef is.........

Of er ook nog serieus gevist is vandaag, jazeker, onderstaande kabeljauw vergiste zich in het kunstaasje van jullie blogger, hij (of zij) mag mee naar NL.

George had gisteren ook nog een hele mooie goudvis gevangen....hij is zo goudkleurig omdat de waterplanten waartussen hij leefde ook deze kleur hebben.

Vandaag vingGeorge ook nog een mooie pollak, een hele sterke vis .....op de kant bleek dat de vis een nog grotere bek heeft als de mond van George en DAT wil wat zeggen....

Wink

Voor de rest eigenlijk geen bijzonderheden meer, alles verloopt op rolletjes.

harry en willeke

Fijn dat jullie zo' n goeie visdag hebben gehad.
Gelukkig kunnen jullie wel het e.e.a. meebrengen naar
Nederland. Prachtige foto van de zonsondergang en de
andere foto's zijn ook leuk. Nog fijne dagen en een goeie
terugreis.

hanneke

Nou George je gaat steeds meer op een vis lijken ik zie duidelijke overeenkomsten hoor.
Geweldig mooie fotos en leuke verslagen .
Nog 1 dagje vissen doe jullie best hoor.
Goede terugreis.

marinka

Hoi Jongens, ik zie prachtige foto's en bijbehorende zeevolk. Jullie mogen wel oppassen, straks denken ze nog dat jullie asiel willen aanvragen. Volgens mij niet zo koud als vorig jaar en meer zon. En dat is weer goed voor de vitamine D aanmaak, samen met de vis weer voldoende binnen gekregen. Jullie diner suggesties zijn ook niet mis. Lekker nog even doorvissen met z'n allen. Flinke kabeljauw Rene, dat zijn heel veel vis-stickies !! Nog fijne visdag gewenst morgen.
Groetjes.

Conny

Jemig René, wel een hele grote vis voor in de bovenste lade van onze vriezer…...